愿琴瑟在御,岁月静好

With Or Without You - U2

存档灵魂:

With or without you
得到或失去你


【歌词】


See the stone set in your eyes
See the thorn twist in your side
I wait for you
看到你的双眸 如顽石冰冷
看到你的身体 如带刺玫瑰
我为你等待


Sleight of hand and twist of fate
On a bed of nails she makes me wait
And I wait.... without you
造化的手和命运之轮
放我在痛苦的钉床上等待
我等待…哪怕终将你失去

 

With or without you
With or without you
无论得到或失去你
无论得到或失去你

 

Through the storm we reach the shore
You give it all but I want more
And I'm waiting for you
狂风暴雨后我们到达了彼此 
你付出你的所有可我还想要 
我还在为你等待

 

With or without you
With or without you
I can't live
With or without you
无论得到或失去你
无论得到或失去你
没你我不能活
无论得到或失去你

 

And you give yourself away
And you give away
And you give
And you give
And you give yourself away
但你出卖了自我
但你出卖了自我 
但你出卖了
但你出卖了
但你出卖了自我

 

My hands are tied
My body bruised
She's got me with
Nothing left to win
And nothing else to lose
我双手被缚 
我遍体鳞伤 
命运玩弄了我
什么也没有得到
也再没什么可以失去


With or without you
With or without you
I can't live
With or without you
无论得到或失去你
无论得到或失去你
没你我不能活
无论得到或失去你

 


评论
热度(8)

© 仲夏椰岛与榴莲 | Powered by LOFTER